Växande molnighet.

Jag var på kräftskiva/snacks häng i lördags, hemma hos Clara med ett gäng fina människor.





Chips och dipp är ju rätt gött.







Jag drog sedan vidare med Julia på äventyr i kumla där min man och hans kompisar var, det var mysigt!
Glömde dock bort kameran där, det var ju ganska klantigt.



Jag sov sedan över hos Julia och på morgonen stekte vi halloumi och kokade nudlar.



Jag åkte sedan in till Örebro och träffade Elin, Bella och Stina en snabbis. Elin, Bella och jag satte oss sedan på Saigon och åt, 25 kr för en box. Elin och jag drog oss sedan vidare till Clara för att hämta min jeansjacka, vi drack kaffe och åt godis och kakor.



Elin och jag satte oss sedan vid mig och skrev. Det var en fin helg.

Jag är ganska lycklig, jag får nog byta från estet till sam. Det äger!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Du verkar as cool! Grym blogg.

2010-08-24 @ 19:51:46
URL: http://veronika2.blogg.se/
Postat av: emelie

SVAR: okej. ja det får du verkligen göra!

2010-08-24 @ 21:04:30
URL: http://huntingforwitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0