På den senaste tiden..

image description
Har jag fyllt 18 år.
image description
Haft många fina kvällar med Sara.
image description
Varit peppad inför en vinkväll med några kompisar på ett tak.
Hängt på en varenda en hel kväll med sköna människor.
image description
Börjat skolan.
image description
Ätit frukost med Sally när vi fick gå ifrån en lektion pågrund av att brandalarmet hade startat.
image description
Varit i skolan och hängt med Filip (snarare pluggat)
image description
Fått gå ut på krogen med mina nära och kära.
image description
Fikat.
image description
Ätit sushi, det är så HIMLA gott!
image description
Myst i soffan med mina myskläder.
Gjort bakismat.
image description
Fotograferat med Sara.
image description
Ätit massvis med glass.
image description
Det här är lite mobilbilder från den senaste tiden. Jag saknar att skriva här, så jag ska nog allt börja skriva här lite smått igen.

Kommentarer
Postat av: alba

det gillas! jag tycker om dina inlägg och har alltid gjort det

2011-09-29 @ 19:23:05
URL: http://albablanco.blogg.se/
Postat av: Stina

gillar detta Channie. skitsamma att det tar lite tid, det är värt det! fint inlägg billy. pussssssss

2011-10-02 @ 23:24:52
URL: http://fubu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0